Looking For Anything Specific?

יאיר נתניהו אצבע משולשת / בלתי ניתן לעצירה: יאיר נתניהו נגד כתב הפלילים של הארץ ... / בתגובה זקף נתניהו לעברם אצבע משולשת.

יאיר נתניהו אצבע משולשת / בלתי ניתן לעצירה: יאיר נתניהו נגד כתב הפלילים של הארץ ... / בתגובה זקף נתניהו לעברם אצבע משולשת.. פוסט של יאיר נתניהו שיסביר שפמיניסטיות יותר מסוכנות משוביניסטים, כי השוביניסטים הם שריד עלוב מהעבר, ופמיניסטיות רק מתחזקות ומסכנות את ישראל. ציפי מוציאה אצבע משולשת לביבי, בשידור חי! אצבע משולשת (לשון נקייה לתנועה, הידועה יותר בציבור בתור לעשות זין) היא מחווה גופנית המביעה זלזול והתגרות, לעיתים בעלת אופי מיני, באמצעות האצבעות. עם אצבע משולשת, יאיר נתניהו השתלח בפייסבוק בקרן להשמדת ישראל. מהומה פרצה בכניסה לבית המשפט כשבנו של ראש הממשלה הגיע להעיד בתביעת הדיבה של הפעיל החברתי אייבי בנימין.

נתניהו מצידו לא נשאר חייב, הגיב באצבע משולשת ואף כינה את אייבי עבריין. בנו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. האצבע האמצעית emoji הוא emoji ייצוג של המוכרים פוגע תנועת היד, מה שאומר קיצוני בוז על משהו או מישהו, חזק את מורת רוחו של פעולות מסוימות או התנהגות רעה לעג, או אפילו שנאה. את התגובה ציטט כתב התביעה במלואו: נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים לדר מיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר.

‫מהומה בדיון עם יאיר נתניהו בבית המשפט‬‎ - YouTube
‫מהומה בדיון עם יאיר נתניהו בבית המשפט‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
מתי העתיקה אמילי עמרוסי פיסקה מכותבת אחרת? אצבע משולשת (לשון נקייה לתנועה, הידועה יותר בציבור בתור לעשות זין) היא מחווה גופנית המביעה זלזול והתגרות, לעיתים בעלת אופי מיני, באמצעות האצבעות. כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה… ״בשנת 2005 גייסה אותו איילת שקד, ראש לשכתו של ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, לתפקיד ראש המטה של נתניהו. ברוח ימים אלו יש לי מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם, כתב וסיכם באמוג'י (סמליל) של אצבע משולשת וצואה מחייכת. בא כוחו של בנימין, עוד גונן בן יצחק, טען כי נגד נתניהו פורסמו פוסטים רבים, אך הוא בחר לתבוע דווקא את בנימין, משום שזה הגיש עתירה לבגץ בדרישה לחקור את ראש הממשלה. יום למחרת הגיב יאיר נתניהו, באותו עמוד פייסבוק של מולד, בפוסט תגובה נשוא תביעת הדיבה. נתניהו מצידו לא נשאר חייב, הגיב באצבע משולשת ואף כינה את אייבי עבריין. יצחק הרצוג מגיב לנאום נתניהו בקונגרס 3/3/2015 שפת גוף לא משקרת.

יום למחרת הגיב יאיר נתניהו, באותו עמוד פייסבוק של מולד, בפוסט תגובה נשוא תביעת הדיבה.

לשמור על הבן ההולל המסתובב בעולם, שתהיה לו זהות בדויה. יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הגיב באופן חריף ונדיר בפייסבוק לפוסט שעסק בעניינו בעמוד פרויקט התחקירים 61, המשתייך למכון המחקר מולד. נחשו אילו ״ימנים״ גנבו מסמכים ממשרד יו״ר האופוזיציה נתניהו בעשור הקודם ותפרו את תיק ״ביביטורס״ עם רביב דרוקר? התנועה המגונה זוכה בשנים האחרונות לעדנה גם בתחום העיצוב והאמנות, החל במטריות, ספלים, מנורות שולחן ומפתחות מעוצבים וכלה. מה עם איזה תחקיר על ה'בן של כולנו' של רוהמ שרון שנכנס לכלא?, שאל. נתניהו הפנה האשמות כלפי בנים של ראשי ממשלה בעבר, ושלח מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם, והוסיף שני סמלי אימוג'י, של אצבע משולשת ושל צואה. הפוסטים שלו הופכים לחדשות, ואז אבא שלו נאלץ להסביר. נתניהו הוציא אצבע משולשת למפגינים במסדרונות בית המשפט שקראו לו זבל, ואחר כך העיר: עם אצבע משולשת, יאיר נתניהו השתלח בפייסבוק בקרן להשמדת ישראל. שכנה של משפחת נתניהו העלתה אתמול (שישי) פוסט לפייסבוק שבו כתבה שבנו של ראש הממשלה, יאיר, לא הרים את גלליה של הכלבה קאיה בגינת כלבים שכונתית. מהומה פרצה בכניסה לבית המשפט כשבנו של ראש הממשלה הגיע להעיד בתביעת הדיבה של הפעיל החברתי אייבי בנימין. מתי העתיקה אמילי עמרוסי פיסקה מכותבת אחרת? כעת הוא פונה שוב לרשתות החברתיות, הפעם עם התבטאות נגד אנשי התקשורת ופעילי השמאל ככלל בטענה שהם בוגדים.

שכנה של משפחת נתניהו העלתה אתמול (שישי) פוסט לפייסבוק שבו כתבה שבנו של ראש הממשלה, יאיר, לא הרים את גלליה של הכלבה קאיה בגינת כלבים שכונתית. ברוח ימים אלו יש לי מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם, כתב וסיכם באמוג'י (סמליל) של אצבע משולשת וצואה מחייכת. לשמור על הבן ההולל המסתובב בעולם, שתהיה לו זהות בדויה. יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הגיב באופן חריף ונדיר בפייסבוק לפוסט שעסק בעניינו בעמוד פרויקט התחקירים 61, המשתייך למכון המחקר מולד. האצבע האמצעית emoji הוא emoji ייצוג של המוכרים פוגע תנועת היד, מה שאומר קיצוני בוז על משהו או מישהו, חזק את מורת רוחו של פעולות מסוימות או התנהגות רעה לעג, או אפילו שנאה.

האצבע המשולשת של יאיר נתניהו
האצבע המשולשת של יאיר נתניהו from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
מקבילים לביטוי אצבע משולשת בגימטריה שווי ערך למילה אצבע משולשת בגימטריה. עם אצבע משולשת, יאיר נתניהו השתלח בפייסבוק בקרן להשמדת ישראל. לשמור על הבן ההולל המסתובב בעולם, שתהיה לו זהות בדויה. מתי העתיקה אמילי עמרוסי פיסקה מכותבת אחרת? לא פעם זה נגמר בתביעת דיבה, וכמעט תמיד הוא שולף איפשהו בדרך גם איזה אצבע משולשת. בסיום הדיון הוא הוצא מהאולם תחת אבטחה כשבחוץ קראו לו: לפי המכתב אין בכך שמץ של אמת, וכל תכליתה להשחיר את פניה של מרשתנו. נחשו אילו ״ימנים״ גנבו מסמכים ממשרד יו״ר האופוזיציה נתניהו בעשור הקודם ותפרו את תיק ״ביביטורס״ עם רביב דרוקר?

בתגובה זקף נתניהו לעברם אצבע משולשת.

מקבילים לביטוי אצבע משולשת בגימטריה שווי ערך למילה אצבע משולשת בגימטריה. צפו ב יצחק בוז'י הרצוג עושה אצבע משולשת כשהוא מדבר על בעיות הביטחון. לא פעם זה נגמר בתביעת דיבה, וכמעט תמיד הוא שולף איפשהו בדרך גם איזה אצבע משולשת. כל השנים ביבי צועק 'עזבו את אשתי וילדי', ובמקביל מפרסם עוד תמונה שלו עם שרה והילדים, אומר יועץ תקשורת בכיר. יאיר נתניהו המשיך לתקוף ושאל למה העמוד לא עורך תחקירים נגד הבנים של מנהיגי ישראל השונים. אבי אלקלעי תבע, יאיר נתניהו ננזף (בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיע לאחרונה לבית משפט השלום בתל אביב, לדיון ראשון בתביעת. קבלו סיפור קצר על פסק דין שהוציא אצבע משולשת לפסק דין קודם שעסק בשאלה הם אצבע משולשת היא לשון הרע. יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הגיב באופן חריף ונדיר בפייסבוק לפוסט שעסק בעניינו בעמוד פרויקט התחקירים 61, המשתייך למכון המחקר מולד. את העלייה במעמדו של יאיר נתניהו אפשר לראות גם בהודעות לעיתונות וברשתות החברתיות: כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה… ״בשנת 2005 גייסה אותו איילת שקד, ראש לשכתו של ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, לתפקיד ראש המטה של נתניהו. יאיר נתניהו הוא קורבן של אי הגבלת כהונת ראש ממשלה בישראל. בלי שמאלנים, אצבע משולשת וקקי ? לצד הטקסט הוסיף נתניהו אמוג'ים של צואה ושל אצבע משולשת. נתניהו מצידו לא נשאר חייב, הגיב באצבע משולשת ואף כינה את אייבי עבריין.

בנו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה… ״בשנת 2005 גייסה אותו איילת שקד, ראש לשכתו של ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, לתפקיד ראש המטה של נתניהו. את התגובה ציטט כתב התביעה במלואו: נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים לדר מיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר. בסיום הדיון הוא הוצא מהאולם תחת אבטחה כשבחוץ קראו לו:

‫צפו ב יצחק בוז'י הרצוג עושה אצבע משולשת כשהוא מדבר על ...
‫צפו ב יצחק בוז'י הרצוג עושה אצבע משולשת כשהוא מדבר על ... from i.ytimg.com
בתגובה זקף נתניהו לעברם אצבע משולשת. האצבע האמצעית emoji הוא emoji ייצוג של המוכרים פוגע תנועת היד, מה שאומר קיצוני בוז על משהו או מישהו, חזק את מורת רוחו של פעולות מסוימות או התנהגות רעה לעג, או אפילו שנאה. אצבע משולשת (לשון נקייה לתנועה, הידועה יותר בציבור בתור לעשות זין) היא מחווה גופנית המביעה זלזול והתגרות, לעיתים בעלת אופי מיני, באמצעות האצבעות. פוסט של יאיר נתניהו שיסביר שפמיניסטיות יותר מסוכנות משוביניסטים, כי השוביניסטים הם שריד עלוב מהעבר, ופמיניסטיות רק מתחזקות ומסכנות את ישראל. כעת הוא פונה שוב לרשתות החברתיות, הפעם עם התבטאות נגד אנשי התקשורת ופעילי השמאל ככלל בטענה שהם בוגדים. יצחק הרצוג מגיב לנאום נתניהו בקונגרס 3/3/2015 שפת גוף לא משקרת. נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים לדר מיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר. נתניהו דורש לקבל פיצוי על סך 140 אלף שקלים.

עם אצבע משולשת, יאיר נתניהו השתלח בפייסבוק בקרן להשמדת ישראל.

נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים לדר מיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר. מה עם איזה תחקיר על ה'בן של כולנו' של רוהמ שרון שנכנס לכלא?, שאל. לשמור על הבן ההולל המסתובב בעולם, שתהיה לו זהות בדויה. הוא תקוע בבית ראש הממשלה כמעט מחצית מחייו וחי בלופ אינסופי של ספיגת הקנטות, היעלבות והגשת תביעה לבית משפט. מקבילים לביטוי אצבע משולשת בגימטריה שווי ערך למילה אצבע משולשת בגימטריה. יום למחרת הגיב יאיר נתניהו, באותו עמוד פייסבוק של מולד, בפוסט תגובה נשוא תביעת הדיבה. אצבע משולשת זו אסטרטגיה מצוינת, אבל יש גם חלופות. ברוח ימים אלו יש לי מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם, כתב וסיכם באמוג'י (סמליל) של אצבע משולשת וצואה מחייכת. יום אחד קורא ביבי לראש המוסד ומבקש דרכון בשם בדוי לבן שלו יאיר נתניהו, כמו למרגלים, בנימוק ביטחוני: כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה… ״בשנת 2005 גייסה אותו איילת שקד, ראש לשכתו של ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, לתפקיד ראש המטה של נתניהו. ברב השפות מכונה תאנה כמו ביידיש פַיִיג. השאלה המעניינת באמת היא מה לדעתך תהיה התשואה הצפויה של התיק של דורין? יצחק הרצוג מגיב לנאום נתניהו בקונגרס 3/3/2015 שפת גוף לא משקרת.

זה משמש לעתים קרובות לבד, אבל לפעמים זה ואחריו השני סמיילים מיועד העמקת הייחודי שלה שלילי, כלומר, לדוגמה על ידי יאיר נתניהו. בא כוחו של בנימין, עוד גונן בן יצחק, טען כי נגד נתניהו פורסמו פוסטים רבים, אך הוא בחר לתבוע דווקא את בנימין, משום שזה הגיש עתירה לבגץ בדרישה לחקור את ראש הממשלה.

Post a Comment

0 Comments